среда, 29 января 2020 г.

ата ана бердэм булса балалар куркэм усэ сочинение

ата ана бердэм булса балалар куркэм усэ сочинение

Ана кунеле балада- (бала кунеле далада) Ана балага авызыннан-(озеп каптырыр) Баланын телен анасы белер. Алтмышка житсэ дэ бала-(анна очен хэрчак бала) Аталар сузе- (акылнын узе) Эткэй шикэр, энкэй( бал) Ата-ананы тынлаган –адэм булган, тынламаган-(эрэм булган). Э хэзер балалар турында мэкальлэр. Ана соте белэн кермэгэн-( тана соте белэн кермэс) Бишектэге бишкэ торлэнер Улы барнын кулы бар Улнын ояты атага-(кызнын ояты анага).  1 нче алып баручы.Хэр ата-ана уз баласы турында минем балам игелекле, шэфкатьле булыр, таянычым булыр дип ометлэнэ.Шуна курэ аларны ягымлы сузлэр эйтеп куандырыгыз («ягымлы сузлэр» уены). 1 нче алып баручы. Жир йозендэ ин гузэл, ин олы Суз, ин матур Суз- эни!

Ата – аналар җыелышы. Тема: Ата –ана белән бала арасындагы каршылыклар һәм аларны хәл итү юллары. Максат: Ата-аналарда актив педагогик караш тәрбияләү. Бала белән каршылыклар килеп чыкканда, аларны уңай хәл итәргә юнәлеш бирү.  Ата -аналарны көн тәртибе белән таныштыру.Үткән җыелыш карары буенча бер ата-анага сүз бирү.Карар буенча балаларны компьютерда утыруларын күзәтергә иде, Вова, Илзидә әти-әнисе белән каршылыкка килә. Кайбер башка балалар да ри- засызлык белдерәләр. II. "Кар бөртеге” күнегүе.  Нәтиҗә: Эш тәртибе һәм кәгазьләр бер төсле булса да, эшне башкаручылар төрле.Менә безнең балаларыбыз да төрле. Хәттә бер гаиләдә тәрбияләнсәләр дә, аларның сәләтләре, мөмкинлекләре төрле.

Әйе, синең ата-анаңа булган мөнәсәбәтеңне балалар күреп үсә, һәм үзең картайгач та, әти-әниеңә карата булган гамәлең балаларың тарафыннан үзеңә үк әйләнеп кайтачак. Шуның өчен әти-әнисенә кеше бурычын яхшылап кайтарырга тиеш, чөнки ата-ананың баласы өстендә хакы бар. Шулай ук бурычка бирүе дә изге гамәлләр белән үрелеп барырга тиеш, ягъни балаларыңны игелекле итеп, изге гамәлләр кылырга өйрәтеп үстерү дә мөһим, чөнки баланың да ата-ана өстендә хакы бар. Без – Адәм балаларына моны Аллаһы Тәгалә изге бурыч итеп йөкләде. Адәм баласы үзенең әти-әнисенә карата булган изгелеген алар гүр иясе булгач

Ата-ана бердәм булса бала күркәм туа, күркәм үсә. Нәсел агачын дәвам итүче улыгыз нык бәдәнле, зирәк акыллы, үзегез кебек тәмле сүзле булсын! Улы барның үзе бар, кызы барның эзе бар, эзле булырга да язсын үзегезгә! * * * Йә, Раббым! Ошбу балага хәерле гомер, хәерле сәламәтлек, хәерле гыйлем, хәерле һөнәр, хәерле кәсеп биреп, динебезгә, илебезгә, милләтебезгә файдалы, әти-әнисенә миһербанлы, шәфкатьле бала булып үсеп җитүен насыйп ит. Ошбу баланы Ислам динен күәтләүче һәм Пәйгамбәребезнең өммәте кыл. Әти-әнисенә бу баланы шатлык-сөенеч, тигезлек белән үстереп, шатлык-сөенечләрен генә күрергә на

Ата-ана хаклары, аларга карата мөнәсәбәт кылу хакындагы сорауларыбыз белән без Әлмәт шәһәренең 1 нче мәхәллә имам-хатыйбы, Әлмәт ислам мәдрәсәсенең мөгаллиме Нияз хәзрәт Минсабировка мөрәҗәгать иттек.  Ата-ана хаклары, аларга карата мөнәсәбәт кылу хакындагы сорауларыбыз белән без Әлмәт шәһәренең 1 нче мәхәллә имам-хатыйбы, Әлмәт ислам мәдрәсәсенең мөгаллиме Нияз хәзрәт Минсабировка мөрәҗәгать иттек. - Әссәләмү галәйкүм, Нияз хәзрәт! Ата-ана хакы турында Коръән Кәримдә һәм Сөннәттә ни сөйләнә? Нинди дә булса аермачык шәргый хөкемнәр бармы? - Әлбәттә, бар.

Ата-ана һәм бала. Кайбер ата-аналар баланың кечкенәдән, яшьтән үк аңлы үсүе тумыштан килгән сәләт ул, диләр. Балага сәләтнең 70% тумыштан бирелә, диләр. Кайберәүләр күпкырлы сәләт, булдыклы яшәү процессында үзе туа, үзе үсә, диләр.  Сәләтле балалар алфавитны өйрәнеп, хәтерләрендә калдыра алалар. Әмма педагогика иртә укытырга рөхсәт итми. Нерв системасына авыр эш йөкләү баланың киләчәктәге укуына зыян китерергә мөмкин.  Әмма белемле булу тәрбияле булу дигән сүз түгел. Тәрбияле булу ул бүтән кешеләргә карата ихтирамлы, игътибарлы, кешелекле, хәтер саклаучан, тыйнак булу дигән сүз. Сведения об образовательной организации/Мәктә…

Ана белэн бала арасындагы керсез мэхэббэт табигать бар иткэн ин боек хис ул. Эни кешенен мэрхэмэтле, шэфкатьле куллары белмэгэне юктыр бу доньяда. Ана йорэге ин тугрылыклы сизгер йорэк. Балага булган мэхэббэт хисе анда беркайчан да сунми, сурелми. Баласынын язмышына кагылышлы бер генэ нэрсэне дэ ана йорэге ваемсыз уткэрэ алмый. Безне, якты доньяга килгэн мизгелдэн алып, энилэрнен кунел hэм кул жылысы озата бара.  Безнен ин кирэкле кешелэребез алар. Ходай аларга озын гомер, бэхет, шатлык бирсен, Беркайчан да бала кайгылары курергэ язмасын аларга. Сез безгэ hэрвакыт hэм hэркайда бик кирэк! Без сезне яратабыз!

Балалар ата-аналарын асырауға, сыйлауға, құрметтеуге тиіс. Бала ата-ана өмірінің жалғасы. Сол үшін ата-ана жатта – жалынып құдайдан перзент тілеген, перзент көргенде, жүрегі жарылардай қуанған (аңсаған перзентін көргенде, қуаныштан жүрегі жарылып, өліп кеткен шеше де, әке де, ата мен әже де болған), содан кейін «Баламның табанына кірген шөңге менің маңдайыма кірсін» деп, әлпештеп өсірген.  «Бала – ата-ананың бауыр еті», « Балалы үй – базар, баласыз үй – қу мазар», - деген сияқты толып жатқан мақалдарда да ата-ананың балаға деген ұлы сүйіспеншілігі жатқан жоқ па?! Ата-анаға көз қуаныш – Алдына алған еркесі, Көңіліне көп

Ата һәм ана өчен тәрбияле бала кебек олы байлык һич булмас. Тәрбияле бала дөньяда җанга шатлык һәм ахирәттә йөзгә аклык китерер. Тәрбияле бала дөнья байлыгына да бирелмәс һәм бер дәүләт патшалыгы белән дә алмаштырылмас; аны һәркем яратыр һәм мактап телгә алып сөйләр, ни сораса да бирерләр. Тәрбиясез баланы бер кеше дә яратмас, йомыш кушмаслар, бәлки хурларлар вә кимсетерләр генә.  Тәрбияле бала булырга һәр баланың кулыннан килер, көче дә җитәр. «Атам һәм анам шатлансын, кешеләр дә миңа рәхмәт әйтсен, мине яратсыннар һәм мине үрнәк итеп сөйләсеннәр»,— дигән балаларның барчасы да тәрбияле бала була алырлар. Тәрбияле бала бик билгеле булыр.

Ул – бала үстерү. Ата-ана, сабые туды исә, яшәүнең мәгънәсен тагын да тирәнрәк аңлый башлый, бала аның өчен газиз кешегә әйләнә. Бу – табигый хис. Менә өйгә ак биләүгә төрелгән нарасый кайта. Менә ул бишектә тирбәлеп үсә, беренче авазлар белән сөендерә, көлә -елмая, ниһаять, тәпи дә йөреп китә. Ни хикмәттер, бала үстергәндәге борчу-мәшәкатьләр, йокысыз төннәр ахырдан онытыла, хәтердә әнә шул бәхетле мизгелләр генә саклана.  Моңарчы әле ул балалар бакчасына – уенчыклары янына ашыкса, мәктәп инде аны аю-бүреләр, төлке-куяннар иленнән аерып «уку» дигән кырыс хезмәткә китереп бәйли. Бакча белән мәктәп – икесе ике дөнья. Еш кына яшь әти-әниләр аптырап та кала.

Ата-ана һәм бала. Кайбер ата-аналар баланың кечкенәдән, яшьтән үк аңлы үсүе тумыштан килгән сәләт ул, диләр. Балага сәләтнең 70% тумыштан бирелә, диләр. Кайберәүләр күпкырлы сәләт, булдыклы яшәү процессында үзе туа, үзе үсә, диләр.  Сәләтле балалар алфавитны өйрәнеп, хәтерләрендә калдыра алалар. Әмма педагогика иртә укытырга рөхсәт итми. Нерв системасына авыр эш йөкләү баланың киләчәктәге укуына зыян китерергә мөмкин.  Әмма белемле булу тәрбияле булу дигән сүз түгел. Тәрбияле булу ул бүтән кешеләргә карата ихтирамлы, игътибарлы, кешелекле, хәтер саклаучан, тыйнак булу дигән сүз. Сведения об образовательной организации/Мәктә…

Ул – бала үстерү. Ата-ана, сабые туды исә, яшәүнең мәгънәсен тагын да тирәнрәк аңлый башлый, бала аның өчен газиз кешегә әйләнә. Бу – табигый хис. Менә өйгә ак биләүгә төрелгән нарасый кайта. Менә ул бишектә тирбәлеп үсә, беренче авазлар белән сөендерә, көлә -елмая, ниһаять, тәпи дә йөреп китә. Ни хикмәттер, бала үстергәндәге борчу-мәшәкатьләр, йокысыз төннәр ахырдан онытыла, хәтердә әнә шул бәхетле мизгелләр генә саклана.  Моңарчы әле ул балалар бакчасына – уенчыклары янына ашыкса, мәктәп инде аны аю-бүреләр, төлке-куяннар иленнән аерып «уку» дигән кырыс хезмәткә китереп бәйли. Бакча белән мәктәп – икесе ике дөнья. Еш кына яшь әти-әниләр аптырап та кала.

Ата-ана һәм балалар. 21:32:37. 14383. Алтын-көмешнең искесе булмас, ата-ананың бәһасе булмас.  14393. Ата-ана бердәм булса, балалары күркәм үсә. 14394. Ата-ана гайрәтле булса, бала гыйбрәтле була. 14395. Ата-ана догасы утка-суга батырмас. 14396. Ата-ана йөрәгенең тирәнлеген балалар белми. 14397. Ата-ана күңеле бала-чагада, бала-чага күңеле тауда-ташта. 14398. Ата-анага ала карга гына охшый. 14399. Ата-анага кадер күрсәткән бала-чагадан кадер күрер. 14400. Ата-анадан калганчы башсыз кал. 14401. Ата-аналы бала — алтын канатлы бала. 14402. Ата-ананы тыңлаган әдәм булган, тыңламаган — әрәм булган. 14403. Ата-ананың үлгәне — баладан хурлык күргәне.

Ана кунеле хэрчак булсын балаларда, Коннэрегез якты булыр алар барда. Бер-берегезне сез яшагез хормэт итеп, Коттермэгэз озак,еракларга китеп. Кайгылардан,хэсрэтлэрдэн мин саклармын, Кара чакта кунелегезне мин аклармын. Янгыр булып сибелермен жайге кондэ, Ай нурыдай яктыртырмын озын тондэ. Сау булыгыз,минем якты якын-тирэм, Сезнен бэхэтэгез очен жаным бирэм © Copyright: Хисами, 2010 Свидетельство о публикации №110033003032. Список читателей / Версия для печати / Разместить анонс / Заявить о нарушении.

Тәрбиягә бала алу җаваплылык һәм сабырлык таләп итә. Миякә районында яшәүче Гүзәл Вәлиеваны бу кыю адымга барырга нәрсә этәргән? Дәвамы. 356. Балаларыбызны ташламыйк!22.05.2019 13:46:54 // Тәрбия вә әхлак. Гүзәл затларның күпчелеге чын хатын-кызның бәхете ана булуда дип исәпли. Бу минем фикер генә түгел, язучылар, шагыйрьләр дә үз әсәрләрендә Ана образын данлый. Дәвамы. 129.  Гаилә проблемалары турында да һәрдаим язабыз – ялгыз әниләр, ата-ана назыннан мәхрүм балалар, аз тэмин ителгән гаиләләр, инвалид балалар турындагы язмалар гәзитебездә әледән-әле урын алып тора. Дәвамы. 107.

БУТЭН МИНЕМ МОЗГАМНЫ СЕКМЭС ОЧЕН. кутак тэмен кияугэ чыккач уз ире бн татырга вакыт уйма и до хира. сез сон белэт узегезгэ нинди хатын сайлар идегез. и уверены ли вы что сезгэ хэтле кутен тыя алмыйча сегешкэн кыз, сезгэ кияугэ чыккач та бутэннэр бн сегешуен продолжать итмэс дип. и вообще мин егет булсам уземэ хатынлыкка - бывший в употреблении кыз аласым килмэс иде. бардыр.

Ата-әсә - уйы бала Баланыҡы - сикһеҙ дала Фатиханы алып китегеҙ. Иманлы үтһен көнөгеҙ Яктылыҡ һипһен йөҙөгөҙ Намыҫ менән ғүмер итегеҙ. Саҡыралар киң офоҡтар Емелдәшеп әйҙәй уттар Көтә һеҙҙе барыр юлығыҙ. Борсолһа ла беҙҙең күңел Янда тотоу мөмкин түгел Тик бәхетле генә булыгыҙ. Похожие песни. (бесконечная прокрутка). слушать.

Гөл тамыры җирдә була, Җырда була халык җаны. Х.Әюп. Тыштан күпме ялтыраса да ул, Мәкерлекнең һаман эче кара. Х.Әюп. Әхлак берлә әдәбият бергә булырлар, бер кавемнең әдәбияты нинди рәвештә булса, әхлагы да шул рәвештә булыр. Ризаэддин ФӘХРЕДДИН. Талант һәрвакыт яңача ачыла, заманны үзенчә күрә.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.